دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1402 - 11:22

انتخابات ناشنوایان| اتفاق عجیب؛ رئیس کنفدراسیون آسیا تأیید صلاحیت نشد!/ نکولعل آزاد رئیس شد

انتخابات ناشنوایان| اتفاق عجیب؛ رئیس کنفدراسیون آسیا تأیید صلاحیت نشد!  نکولعل آزاد رئیس شد
در مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا تأیید صلاحیت نشد و نکولعل آزاد رئیس شد.
کد خبر : 901176

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان برای مشخص شدن رئیس و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این جلسه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار شد و مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته، احمد نامنی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ناشنوایان، نیز در این نشست حضور داشتند.

برای انتخابات فدراسیون ناشنوایان، ۵ کاندیدا به نام‌های مسعود فراهانی طجر، محمد پرگر، امید سعیدی، قادر تیموری، مصطفی نکولعل آزاد ثبت نام کرده بودند، اما از این میان این کاندیدا‌ها در اتفاقی عجیب محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا تایید صلاحیت نشد و قادر تیموری به صورت کتبی انصراف خود را اعلام کرد. در ادامه امید سعیدی نیز انصراف داد تا در نهایت انتخابات میان ۲ کاندیدای باقی مانده فراهانی و لعل آزاد برگزار شود.

تعداد اعضای  مجمع ۵۲ نفر است که ۵۰ نفر در مجمع حضور داشتند و در نهایت مصطفی نکولعل آزاد با کسب ۳۵ رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان انتخاب شد.

در ادامه مجمع انتخابی فدراسیون ناشنوایان؛ رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز انجام شد و نفرات زیر انتخاب شدند:
علیرضا بسیج با 34 رأی به عنوان نایب رئیس دوم
زهرا داودی با 29 رأی به عنوان نایب رئیس اول
فیروزه کوهگرد با 31 رأی به عنوان خزانه دار
مجید کیانی با 21 رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته